Με μεγάλη χαρά παρευρεθήκαμε το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στο 14ο Αντάμωμα παραδοσιακών χορευτικών που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ο Πολιτιστικός Νέων ΡόδωνΧαλκιδικης “Προσφυγική Αναγγένηση”
Ευχαριστούμε για άλλη μια χρονιά για την πρόσκληση και τη φιλοξενία αλλά και για το υπέροχο γλέντι! Πάντα να είμαστε καλά να ανταμώνουμε και να χορεύουμε!
Η νέα μου θητεία ως πρόεδρος του Λαογραφικός Όμιλος Πολυγύρου, αυτού του συλλόγου που τόσο πολύ αγαπώ, δε θα μπορούσε να ξεκινήσει με καλύτερο τρόπο!
Μια επιδίωξη χρόνων έγινε πραγματικότητα και γι’αυτό θέλω να ευχαριστήσω και τους τρεις συλλόγους, τους
Κρήτες Χαλκιδικής
Σύλλογο Ηπειρωτών Χαλκιδικής “η Δωδώνη”
Σύλλογο Ποντίων Πολυγύρου
που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και γέμισαν με φορεσιές και χρώματα τη σκηνή του θεάτρου. Τους μουσικούς μας που μας ταξίδεψαν με τις μελωδίες τους στην κάθε περιοχή. Τους “ηθοποιούς” μας:
που κάθε χρόνο προσφέρουν απίστευτες στιγμές γέλιου σε όλο το κοινό Το τμήμα λάτιν μας και τη δασκάλα μας Silia Siliaki TrelAa για την «εξωτική» ατμόσφαιρα που πρόσφεραν στην παράσταση καθώς και όλους τους παραδοσιακούς χορευτές του συλλόγου που πάντα προσπαθούν για το καλύτερο και πάντα κάνουν το σύλλογο περήφανο!
Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους δασκάλους
Γιώργος Μπαραχάνος για το μεράκι που βάζει στη διδασκαλία των κρητικών χορών και την
Βάια Μιχάλη που από πάντα πίστευε σε εμένα και που αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους που αγαπώ τόσο πολύ το χορό!
Τους φίλους μου, εντός και εκτός συλλόγου, (ξέρουν ποιοι και ποιες είναι) που με χαρά έγιναν κομμάτι αυτής της εκδήλωσης (αν ήθελαν ας έκαναν κι αλλιώς και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου που μου ανέθεσαν αυτή τη θέση και με άψογη συνεργασία στήσαμε την παράσταση βοηθώντας με να μην καταρρεύσω από το άγχος
Τέλος, το μεγαλύτερο ευχαριστώ είναι στους ανθρώπους που στηρίζουν το κάθε μου βήμα και που είναι εκεί πάντα όταν τους χρειαστώ! Είναι βαθιά συγκινητικό να χορεύεις ενώ τραγουδάνε οι γονείς σου μαζί κι εσύ να φουσκώνεις από περηφάνια για αυτούς και για αυτά που καταφέρνετε! Σας αγαπώ πολύ Κατερίνα Βλάχουκαι Παύλος Κουτριος
Μπορεί να κουραστήκαμε, να πιεστήκαμε, αλλά το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και τελικά το χαρήκαμε, χαμογελάσαμε με αληθινά χαμόγελα (όχι μόνο για τις φωτογραφίες) και ενωθήκαμε όλοι μαζί στον αγαπημένο μας κύκλο! Σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας!
«Τα παλιά και τα καινούργια» μας έφεραν όλους ακόμα πιο κοντά! Γιατί «ο πολιτισμός ενώνει, δεν διχάζει» Ραντεβού στα επόμενα.
Η νέα χορευτική σεζόν πλησιάζει και εμείς είμαστε έτοιμοι να την υποδεχτούμε! Την Κυριακή 5 Οκτωβρίου ξεκινάμε με τα παραδοσιακά μας τμήματα ενώ η έναρξη των λάτιν τμημάτων μας θα γίνει την Τέταρτη 8 Οκτωβρίου! Κέντρο Νεότητας Πολυγύρου
Ο Λαογραφικός Όμιλος Πολυγύρου συμμετείχε στην εκδήλωση “ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ” μετά από προσκληση του Εργαστηρίου Παραδοσιακών Χορών “ο ΠΥΡΡΟΣ”, στις Σέρρες την Πέμπτη 24.4.2025 και παρουσίασε τους χορούς της Χαλκιδικης :
“Στου πέρα μαχαλά”
“Μηλούδα”
“Λενιώ”
” Απάνω στην τριανταφυλλιά”
” Καρσιλαμάς”
Έπαιξε το μουσικό παραδοσιακό σχήμα ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΕΣ αποτελούμενο από τους : Νίκο Ζάρκο (κλαρίνο), Γιώργο Καραγεωργίου (τουμπελέκι – τραγούδι), Σάκη Γιώργου (λαούτο – τραγούδι), Γιώργο Δεληγιάννη (βιολί).
Το ημερολόγιο των αναμνήσεων μας θα γράφει 2 & 3 Αυγούστου 2024, το διήμερο που τα Σήμαντρα τίμησαν την εκατόχρονη πορεία τους στη γη της Χαλκιδικής Θερμές ευχαριστίες για την παρουσία τους:Πολιτιστικός Σύλλογος Συκιάς “Τα Συκιωτάκια”Πολιτιστικός Σύλλογος Ιερισσού ΚλειγένηςΛαογραφικός Όμιλος Πολυγύρου
Μουσικοί:
Αστέριος Τράκας βιολί,
Κωνσταντίνα Πετρινιωτη τραγούδι,
Ελισάβετ Τράκα λαούτο
Αθανάσιος Ξενουδηςστο κανονάκι και τη φωνή Στάθης Παρασκευόπουλος στα κρουστά
Ένα εξαιρετικό “Αποκριάτικο Γλέντι”, με διοργανωτη τον Συλλογο Ελευθερων επαγγελματιων,βιοτεχνων ,παραγωγων και εμπορων Πολυγυρου Χαλκιδικής και συμμετοχη του Λαογραφικού Ομίλου Πολυγύρου στήθηκε στις 10 Μαρτίου 2024 στην πόλη μας. Ο καιρός μας έκανε τη χάρη κι όλα πήγαν καλά! Διασκεδάσαμε όλοι παρέα, δίνοντας καθαρά Αποκριάτικο τόνο στην πόλη, η οποία μπήκε για τα καλά σε καρναβαλικούς ρυθμούς! Εξάλλου μόνο επιτυχημένο θα μπορούσε να ναι το γλέντι, αφού στήθηκε με τη συμμετοχή πέντε συλλογών της πόλης, αποδεικνύοντας περίτρανα το ” Η ισχύς εν τη ενώσει”.Και του χρόνου.
🎄 Μία χριστουγεννιάτικη γιορτή όπου οι παραδοσιακοί χοροί και τα διαδραστικά παραμύθια έκαναν την εμπειρία μαγική για τα παιδιά. Η κυρία Ανθή Θάνου δημιούργησε έναν αξέχαστο και μοναδικό κόσμο φαντασίας για τους μικρούς ακροατές και η χορευτική ομάδα παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Πόσο όμορφο να βλέπουμε την παράδοση και την τέχνη να ενώνονται με τόσο μοναδικό τρόπο!
Το Δ.Σ. σας εύχεται Καλή Χρόνια Χρόνια πολλά 
*οι φωτογραφίες δημοσιευόνται με την συναίνεση των γονέων
Με μελωδίες και μουσικές μας ευχήθηκαν χρόνια πολλά μέλη του Λαογραφικού Ομίλου Πολυγύρου.Με την γκάιντα να κυριαρχεί αφού τα παλαιότερα χρόνια ήταν από τα κύρια μουσικά όργανα που συνόδευαν τα γλέντια και τις τελετές των Πολυγυρινών
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.